فراخوان سمپوزیوم وایپو در خصوص اسرار تجاری و نوآوری در سال ۲۰۲۲

سمپوزیوم سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) در خصوص اسرار تجاری و نوآوری فرصتی برای تبادل ایده‌ها و دیدگاه‌ها در خصوص ارتباط بین اسرار تجاری و نوآوری، در بخش فناوری و خدمات فراهم می‌کند.

به گزارش انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران به نقل از سازمان جهانی مالکیت فکری، سمپوزیوم وایپو نقش سیستم‌های اسرار تجاری را در حمایت از نوآوری و به اشتراک‌گذاری دانش در اکوسیستمی که به سرعت در حال تغییر است، بررسی خواهد کرد. گفت‌وگوهای زنده این رویداد دو روزه به بررسی موضوعات مختلف حقوقی، فنی، تجاری و چالش‌های سیاست‌گذاری مرتبط با اسرار تجاری و همچنین در ابعاد وسیع‌تر راجع به سیستم مالکیت فکری به عنوان یک کل در اکوسیستم نوآوری و ایجاد دانش و انتشار آن می‌پردازد. ارتباط نزدیک اما پیچیده بین نقش سیستم‌های ثبت اختراع، سیستم‌های اسرار تجاری، و سایر مکانیسم‌های حمایتی در تغییر اکوسیستم نوآوری جهانی، این موضوع را ویژه و جذاب‌تر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این رویداد در تاریخ ۲۳ و ۲۴ ماه مه ۲۰۲۲ میلادی برابر با دوم و سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ شمسی با امکان شرکت حضوری و مجازی در مقر وایپو در شهر ژنو در کشور سوئیس برگزار می‌گردد. جزئیات و اطلاعات بیشتر از این سمپوزیوم و توضیحات تکلیمی در خصوص زمان‌بندی این رویداد از طریق این فایل در دسترس است.

گفتنی است زمان ثبت‌نام متعاقبا از طریق شبکه‌های اجتماعی انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران و همچنین سایت رسمی وایپو، اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست