برگزاری مدرسه تابستانه وایپو در ایران برای اولین‌بار

به گزارش انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران، سید محمدعلی میرطاهری، رئیس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز ثبت‌نام مدرسه تابستانه مالکیت فکری وایپو در تهران خبر داد. وی ضمن ابراز خرسندی از فرصت فراهم‌شده برای کشورمان، عنوان کرد: این رویداد پراهمیت برای اولین بار به همت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز مالکیت معنوی محقق شده است. رئیس مرکز مالکیت معنوی افزود: برگزاری دوره‌های این‌چنینی و سایر اقدامات مشابه توسعه‌ای می‌تواند در ارتقا جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد زمینه لازم در راستای مرکزیت کشورمان در منطقه در حوزه مالکیت فکری بسیار موثر و راهگشا باشد.
گفتنی است خبر مربوط به برگزاری این دوره که از تاریخ ۳ لغایت ۱۴ سپتامبر در تهران برگزار خواهد شد، از دیروز ۸ ژوئن در سایت سازمان جهانی مالکیت فکری به آدرس www.wipo.int بارگذاری شده است. لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این دوره تا ۳۱ جولای خواهد بود و به شرکت کنندگانی که دوره مذکور را با موفقیت به پایان برسانند گواهینامه معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.
بر این اساس علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد باید از طریق این لینک درخواست نام‌نویسی خود را به‌همراه مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست