فرم اعلام کاندیداتوری در انتخابات هیأت رئیسه انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران

داوطلبان عضویت در هیأت مدیره انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران می‌توانند با تکمیل فرم درخواست کاندیداتوری در انتخابات پیش روی هیأت مدیره و بازرسان انجمن، کاندیداتوری خود را اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران، نظر به برگزاری مجمع عمومی انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران در تاریخ دوشنبه 21 شهریورماه 1401 و برگزاری انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرس اصلی و علی البدل انجمن، آن‌دسته از اعضای پیوسته انجمن که قصد نامزدی تصدی سمت‌های پیش‌گفته را دارند، می‌توانند با تکمیل فرم ذیل و ارسال آن به پست الکترونیک انجمن به آدرس [email protected] کاندیداتوری خود را اعلام نمایند.

لازم به ذکر است باتوجه به اینکه فرآیند الکترونیک برگزاری انتخابات از تاریخ 19 شهریورماه آغاز و تا روز 21 شهریورماه ادامه دارد، داوطلبان محترم باید اعلام کاندیداتوری خود را تا ساعت 14 روز جمعه 18 شهریورماه 1401 به آدرس ایمیل انجمن ارسال نمایند.

شایان ذکر است باتوجه به ماده 16 شيوه‌نامه اجرايی كميسيون انجمن‌های علمی مصوب 1397/11/13 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و ماده 12 اساسنامه انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران، تنها اعضای پیوسته انجمن امکان کاندیداتوری و همچنین حضور در مجمع عمومی و شرکت در فرآیند رأی گیری را دارند.

دانلود فرم اعلام نامزدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست