کتاب مصور الفبای حقوق مالکیت فکری به زبان فارسی منتشر شد

ترجمه کتاب الفبای حقوق مالکیت فکری (مالکیت فکری به روایت تصویر) اثر گئتان دو رنسانفس توسط سحر طیبی جزایری کارشناس ارشد حقوق مالکیت فکری و عضو انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران به فارسی ترجمه و روانه بازار نشر شد. 
به گزارش انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران، کتاب الفبای حقوق مالکیت فکری (مالکیت فکری به روایت تصویر) با هدف شرح و ترویج مفاهیم اصلی و اولیه حقوق مالکیت فکری از قبیل حق اختراع و پتنت، کپی‌رایت، علامت تجاری، نشانه جغرافیایی، دامنه عمومی و غیره، به زبان ساده و مناسب برای گروه‌های مختلف سنی اعم از کودک و بزرگسال در قالب داستان‌های مصور (comic strip) منتشر شد. این کتاب نخستین بار در سال ۲۰۱۶ با حمایت دانشگاه پلی‌تکنیک لوزان، موسسه فدرال مالکیت فکری سوئیس و موسسه حقوقی P&TS به چاپ رسیده و تا کنون به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی ‌و آلمانی به صورت چاپی و الکترونیکی ترجمه و منتشر شده است.
این کتاب که توسط گئتان دو رنسانفس دانشیار دانشگاه پلی‌تکنیک لوزان و محقق در حوزه نوآوری و سیاست مالکیت فکری به رشته تحریر درآمده است، به قلم سحر طیبی جزایری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق مالکیت فکری از دانشگاه شهید بهشتی، مشاور حقوقی و عضو انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران به فارسی برگردانده شده است.
ژاک لویی، تصویرگر شناخته شده و فعال در نشریات مختلف فرانسوی و بلژیکی زبان تصویرگری این کتاب را که در ایران توسط انتشارات بهار با حمایت مالی دانشگاه پلی‌تکنیک لوزان به منظور آشنایی بیشتر فارسی‌زبانان با مفاهیم مالکیت فکری به صورت رایگان منتشر شده، برعهده داشته است.
بنابراین گزارش، اعضای محترم انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران می‌توانند برای تهیه رایگان کتاب علاوه بر ارتباط با انتشارات بهار با آی‌دی تلگرام @Ahmad_Khandan (آقای احمد خندان مدیر انتشارات) و یا شماره تماس ۰۹۱۲۱۲۲۶۰۰۸، با اعلام تمایل خود به دریافت کتاب از طریق شبکه‌های اجتماعی انجمن (شماره ۰۹۳۵۲۴۴۷۲۹۰) در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست