برگزاری رویداد «دیدار» توسط کانون مدیریت دارایی‌های فکری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نخستین رویداد دیدار را برگزار می‌کند.

به گزارش انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران، اولین رویداد از سلسله دیدارهای فعالین و متخصصان حوزه مدیریت دارایی ‌های فکری (در حیطه آموزش، مشاوره و خدمات) توسط کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه کانون مدیریت دارایی‌های فکری آمده است: رویدادهای شبکه‌سازی، یکی از جلسات رایج در هر حوزه‌ تخصصی است که با هدف آشنایی فعالین آن حوزه‌ خاص با یکدیگر، تبادل نظر، شناسایی اولیه فرصت‌های همکاری برگزار می‌شود. با توجه به اینکه در سال‌های گذشته جامعه درگیر پاندمی کرونا بوده است. نیاز بیش از پیش افراد برای حفظ شبکه پیشین و همچنین ایجاد شبکه جدید احساس می‌شود.

در ادامه این گزارش آماده است: کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به عنوان نهاد فعال در حوزه مالکیت فکری، سعی دارد با برگزاری رویداد شبکه سازی با عنوان” دیدار” این فرصت را برای فعالان حوزه مدیریت دارایی‌های فکری فراهم سازد.”دیدار” فرصتی است مغتنم برای فعالان زیست بوم مدیریت دارایی‌های فکری تا یکدیگر را ملاقات کنند. و برای همکاری های جدید برنامه ریزی کنند. و از طریق ایجاد شبکه ی مستحکم و هم افزایی روزافزون با کانون و یکدیگر، این کانون را در رسیدن به اهداف و خدمت رسانی به زیست بوم نوآوری و فناوری کشور یاری رسانند.

اطلاعیه برگزاری رویداد دیدار می‌افزاید: ما در کانون امیدواریم دیدار به مثابه ریشه‌ی مستحکم درخت زیست بوم مالکیت فکری کشور باشد و کمک کند تا این درخت با حضور فعالین این حوزه و هم‌افزایی هر چه بیشتر آنها سبز و سبزتر شده و به بار نشیند. و در “دیدار”، تلاش داریم از طریق  برنامه‌هایی که طراحی کرده‌ایم به فعالین این حوزه کمک کنیم. که بیشتر با یکدیگر آشنا شده و به اهداف مد نظر دست یابند.

لازم به ذکر است این رویداد در تاریخ 26 مرداد 1402 ساعت 9 -12:30 در مرکز تعاملات سلام ۱۰۰ استارت آپ برگزار خواهد شد. فرصت حضور در “دیدار” برای کلیه افراد فعال در زیست بوم مدیریت دارایی‌فکری (اعم از وکیلان، حقوقدانان، کارشناسان مالکیت فکری و …) فراهم است. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این رویداد از لینک https://survey.porsline.ir/s/pb70zjEW برای انجام ثبت خود اقدام نمایند.

پوستر رویداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست