راهیابی یک تیم از ایران به دور نهایی مسابقات موت‌کورت مالکیت فکری دانشگاه آکسفورد

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران، تیم موت کورت دانشگاه امام صادق (ع) موفق شد با قرارگیری در جمع ۲۸ تیم برتر صعودکننده به مرحله نهایی مسابقه «موت‌کورت مالکیت فکری»، عنوان نخستین تیم ایرانی راه یافته به این مرحله را از آن خود سازد.
بر اساس این گزارش اعضای تیم دانشگاه امام صادق متشکل از آقایان امیر حاج قاسمعلی و امیرحسین بیاتی دانشجویان کارشناسی حقوق دانشگاه امام صادق با مربی‌گری محمدسعید صادقی، دانشجوی دکتری حقوق تجارت بین الملل دانشگاه تهران و عضو پیوسته انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران هستند که به مرحله نهایی این رقابت که به میزبانی دانشگاه آکسفورد انگلستان برگزار می‌شود، راه پیدا کرده‌اند.
شایان ذکر است دور نهایی این مسابقه به مدت سه روز در اواخر اسفند ماه در دانشگاه آکسفورد برگزار خواهد شد. در مرحله نهایی این موت کورت استادان و قضات برجسته‌ رشته حقوق مالکیت فکری از جمله لرد کیچن (قاضی دیوان عالی بریتانیا)، قضاوت خواهند کرد.
به گزارش انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران، موت‌کورت حقوق مالکیت فکری دانشگاه آکسفورد از سال ۲۰۰۳ تا کنون هر ساله در موضوعات مختلف مالکیت فکری برگزار شده و موضوع بیست و یکمین دور از این مسابقات حقوق اختراعات و طرح‌های صنعتی است. در ادوار گذشته همواره بیش از یکصد و بیست تیم از دانشگاه‌های سراسر جهان در مرحله مقدماتی (کتبی) شرکت داشته‌اند که بین ۲۴ تا ۲۸ تیم به مرحله نهایی (شفاهی) صعود می‌کنند. در سه سال گذشته دانشگاه‌های اتاوا، سیدنی و لندن حائز عنوان قهرمان مرحله نهایی شدند.
انجمن علمی حقوق مالکیت فکری ایران ضمن تبریک به اعضای تیم موت دانشگاه امام صادق، برای ایشان در مرحله نهایی این رقابت‌ها ارزوی موفقیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست